Overname van kantoormeubelen

U heeft oude kantoormeubelen en u geraakt er niet vanaf? Dan bent bij OKA Office Furniture aan het juiste adres ! Wij kopen uw oude kantoormeubelen op en zorgen voor een compleet nieuwe uitrusting van kantoormeubilair.

OKA Office Furniture  is de enigste oplossing op de Belgische markt die uw oude kantoormeubelen een tweede leven kan geven.

Dankzij ons grote voorraad zijn wij in staat om u een aanbod « op maat « aan te bieden, aan een zéér lage prijs. Parallel hiervan, door middel van onze tweede afdeling OUTLET, zijn wij in staat om u een zéér voordelige oplossing aan te bieden (economisch en ecologisch) bij de overname van uw oude kantoormeubelen.

Een goed voorbeeld is onze klant Michael Page, één van de grootste wervingsbureaus in Brussel, die van ons aanbod heeft kunnen genieten. OKA Office Furniture heeft hun werkruimte getransformeerd in een zeer krachtig landschap en terwijl zorgden wij voor een zeer zuinige en ecologische oplossing voor hun oude kantoormeubelen.

Welke stappen moet ik ondernemen?

Indien u enkel wilt verkopen, opgelet: wij nemen geen meubels over zonder aankoop van nieuwe kantoormeubelen. Voor u contact met ons opneemt maakt u best een soort van inventaris, met daarin de aantallen, het merk, foto's,... . Hoe meer informatie u ons geeft, hoe meer kans u heeft op overname. Al deze informatie mag u opsturen naar info@oka.be met als titel "Overname van kantoormeubelen". Deze e-mails zal onze aankoopdienst aandachtig lezen en beantwoorden.


Neem contact met ons op voor meer informatie


Cookies helpen ons bij het leveren van onze diensten. Door gebruik te maken van onze diensten, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Meer lezen