Kantoormeubelen aankopen is niet zo moeilijk maar de juiste inrichting voor uw werkplek kiezen is iets anders. En laat dit nu net één van onze specialiteiten zijn bij OKA Kantoormeubelen. Wij maken voor u de plannen in 3D, en zorgen voor de optimale indeling van uw werkomgeving. Het enigste wat u hoeft te doen is contact opnemen met ons via ons online contactformulier of per mail via info@oka.be.
Welke documenten heeft u nodig?
Natuurlijk is het altijd gemakkelijker werken als u de plannen van uw kantoor
aan ons geeft. Dan tekenen wij dit kantoor digitaal. We overlopen dan even wat de minimum vereisten zijn van uw
kantooromgeving (aantal personen, locatie ramen, printers, …). Dit lijkt
misschien een beetje veel op het eerste moment, maar je zal snel merken, dit
gaat heel vlot !
Heeft u geen plannen?
Geen erg, dan komen wij gewoon bij u langs om de kantoorruimte op te meten.
Kost deze dienst iets?
Deze dienst is volledig gratis !
Eens dat we de plannen hebben gemaakt, nodigen wij u vriendelijk uit, of wij komen ter plaatse, om de plannen aan u voor te stellen.
Wij zijn geen bedrijf waar u dure architecten moet betalen, wij werken puur met onze eigen ervaring en de laatste nieuwe trends!